11 грудня
Днями, купуючи апельсини, я запідозрив, що з вагою покупців дурять. Не полінувався перевірити і підійшов знов до ятки з’ясувати ситуацію або хоча б висловити свою думку про відповідний процес куплі-продажу. Але з боку покупців, що стояли по товар, замість подяки почув зауваження про те, що так було завжди, що я один такий розумний, якому більше треба, і подібне. Я висловив думку, що справа не в тих копійках (хоча різниця набігає до гривні), але у тому, що я готовий заплатити більше за відповідну послугу, наприклад, вибору товару, його перегляду і таке інше, але щоб було без обдурювання. На що мені відповіли, що зайве за такі послуги покупці платити не бажають.
От так і живемо, погоджуючись з тим, що нас обманюють, і не готові офіційно заплатити меншу суму за хороше обслуговування. І хіба це тільки у торгівлі?