Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Зразок практичної політології

10 жовтня, 2012 - 00:00

У видавництві «Знання» вийшла книжка політолога, доцента кафедри політології Львівського національного університету імені Івана Франка Юрія Шведи «Політичні партії у виборах: теорія та практика виборчої кампанії». Посібник орієнтований на студентів вищих закладів освіти спеціальності «Політологія», інших гуманітарних спеціальностей, аспірантів та викладачів, державних службовців, політичних діячів, лідерів партійних організацій, менеджерів та учасників виборчих кампаній, а також усіх, хто цікавиться політикою. У виданні розглянуто теоретичні та практичні аспекти організації та здійснення виборчої кампанії політичними партіями і кандидатами, розкрито суть, складові, етапи й ресурси виборчої кампанії, основи електорального (виборчого) маркетингу і менеджменту, виборчої комунікації та виборчої поведінки, іміджології та іміджмейкінгу, електорального консультування, детально проаналізовано виборчі стратагеми і технології. «Особлива цінність книжки Юрія Шведи полягає в науковому аналізі самої виборчої гри, основними акторами якої й є політичні партії — «машини для голосування», — розповів «Дню» професор-політолог Анатолій Романюк. — У політичній теорії маємо чимало праць, присвячених аналізу процесу організації політичних виборів, але так ґрунтовно й цілісно у вітчизняній науці їх розглянуто чи не вперше. Авторові вдалося представити їх у зовсім новому ракурсі — з позицій практичної політології. Таким чином, праця Юрія Шведи є важливим внеском у розробку ще зовсім юної галузі української політичної науки — практичної політології».

У книжці викладено основні теоретичні положення, які стосуються всіх етапів виборчої кампанії — починаючи від вибору округу для балотування, розробки стратегії й тактики виборчої кампанії, формування і роботи виборчого штабу до роботи в останній день виборів. «З огляду на це, — переконаний Анатолій Романюк, — посібник має бути, по суті, настільною книжкою менеджера виборчої кампанії, в якій він знайде відповіді на всі питання, що можуть виникнути в ході її організації та проведення».

Тетяна КОЗИРЄВА, «День», Львів
Газета: 
Рубрика: