У №1 «Дня» був опублікований матеріал Богдана Барбіла «Карпатський трамвай», у якому піднімалося питання збереження діючої технічної пам’ятки — Іршавської вузькоколійки, яка наступного року відзначатиме сторіччя. На цю публікацію редакція отримала відповідь від керівництва Львівської залізниці.
Матеріал під назвою «Карпатський трамвай», опублікований у вашій газеті за 10 січня 2004 р., в Управлінні Львівської залізниці розглянуто та уважно вивчено.
Керівництво залізниці через збитковість пасажирських перевезень та відсутність вантажних на вузькоколійній залізниці Берегово — Хмельник — Іршава — Виноградово протягом останніх 5 — 6 років неодноразово ставило питання перед Закарпатською облдержадміністрацією про ліквідацію або передачу її до комунальної власності. Аналогічні звернення направлялись і до районних держадміністрацій, в тому числі й Ужгородською дирекцією залізничних перевезень, останнім часом — в лютому ц. р.
Щорічні експлуатаційні витрати на утримання цієї дільниці приносять залізниці збитки від 1,5 до 2 млн. грн.
Ще в грудні 2003 р. заступником Генерального директора Укрзалізниці А.Д. Лашком було надано дозвіл на передачу цієї дільниці в комунальну власність територіальних громад. У січні 2003 року Закарпатська облдержадміністрація повідомила про рішення створити на базі вузькоколійної залізниці акціонерне товариство. А в березні 2004 р. отримано згоду від Берегівської та Іршавської райдержадміністрацій разом із приватним підприємством — регіональною компанією «Таврія сервіс» про прийняття дільниці в комунальну власність із можливістю створення на цій основі туристичної залізниці.
На даний час проводяться необхідні переговори за участю зацікавлених сторін щодо практичного здійснення цього завдання.