Цього разу режисер, відомий особливим, нетрадиційним поглядом на класику, представить нове бачення відомого шекспірівського сюжету. Герої виявляться не у далекому Датському королівстві, а в Україні... У глядачів буде відчуття, що всі події перекликаються із сьогоднішнім днем. При цьому, зі слів Жолдака, він не змінив жодного рядка тексту. Виставу поставлено у стилістиці «театру ризику», яким нині захоплюється режисер. В «Українському Гамлеті» використано нові форми художньої виразності, взаємодія театру з сучасним кіно та сучасною літературою. Андрій Жолдак уже розробив нові театральні методики «У пошуках універсального актора», «Театр майбутнього», які він застосовував у своїх останніх двох виставах: у чеховській «Чайці» (Театр Націй, Москва/Росія) та шекспірівському «Отелло» (Театр «Раду Станко», Сибіу/Румунія). Харківська постановка — перша частина міжнародного проекту режисера. Андрій задумав зробити три різних «Гамлети». Український «принц Датський» постає у чорній гамі, його герої побувають у підсвідомому світі, де сни і марення перемішалися з реальністю, потім буде російська антреприза у білій сценографії, а далі — «Гамлет у червоному» (зараз ведуться переговори з французами).
Свого театру в Андрія Жолдака немає. Ось і доводиться йому свої фонтануючі ідеї втілювати на різних сценічних майданчиках, використовуючи можливості різних акторських шкіл. І це дає таку гримучу суміш, що кожна робота режисера перетворюється на виклик. Публіка штурмує каси, а критики ламають списи «за» і «проти» незвичайних постановок. У Києві досі згадують жолдаковські експерименти з «Ідіотом» Достоєвського та чеховськими «Трьома сестрами». Досипала вугілля до багаття пристрастей його адаптована для франківської сцени «Кармен», показана у березні, і ось новий виток у творчості режисера — «Гамлет. Сни». Про те, що дрімати у кріслі глядачі не будуть, ніхто не сумнівається. Тут уже постарається режисер. Півтора місяця він муштрує на репетиціях трупу театру ім. Т. Шевченка, підсиливши її київськими «зірками». Головні ролі виконують естрадний співак Андрій EL Кравчук (Гамлет), який заради цієї роботи закинув поп- музику, і Муза режисера, провідна актриса театру ім. І. Франка Вікторія Спесивцева (Офелія). Сценографію вигадали художники Коліо Карамфілов та Юрій Ринтов. До речі, харківського «Гамлета» кияни зможуть побачити 30 травня у театрі ім. І. Франка, а на початку червня Жолдака і компанію запросили показати свій витвір на міжнародному театральному фестивалі у Румунії «Сибіу 2002».