Останнім часом проведення першого етапу чемпіонату світу з автогонок у класі «Формула-1» стало супроводитися постійними проблемами. Минулого року Гран-прі Австралії грозилися зірвати лісоруби, цього року страйк хочуть влаштувати електрики. 2003 року лісоруби загрожували перекрити трасу сотнею вантажівок доти, доки влада Мельбурна не почне вирішувати проблеми страйкуючих, зокрема, питання володіння лісами штату. Але влада заявила, що після загроз зірвати перегони «Формули-1» вонa взагалі не вестиме переговори. Проте конфлікт вдалося благополучно вирішити. Нагадаємо, що перегони в результаті виграв Девід Култард на «Макларен-Мерседесi». Вочевидь, способи лісорубів у плані обстоювання своїх інтересів припали до душі й австралійським електрикам. Днями місцева профспілка електриків пообіцяла влаштувати страйк, який може призвести до вимкнення електроенергії, в тому числі й на трасі «Альберт- Парк» в Мельбурні, де, починаючи з 5 березня, проходитиме Гран-прі. Електрики вимагають підвищення платні та збільшення пільг. У той же час організатори Гран-прі Австралії заспокоюють уболівальників, запевняючи, що на проведення перегонів цей страйк усе ж таки не відіб’ється. Їх не полишає надія, що профспілка все ж увійде в їхнє становище й не допустить перебоїв у подачі електроенергії на трасу. Урядовців підтримав і глава команди «Мінарді» австралієць Пол Стоддарт, який також заявив, що Гран- прі, скоріше за все, відбудеться без перешкод, передає lenta.ru.
Австралійський «Великий приз» був уперше розіграний у сезоні 1996 року в Мельбурні на новій трасі, обладнаній на території Альберт-Парку. Сама траса проходить навколо озера і, за словами гонщиків, трек вийшов одночасно швидкісним і плавним. Мельбурнська траса замінила трасу в Аделаїді, яка частково проходить громадськими дорогами. Першим її переможцем 1996 року став Деймон Гілл на «Вільямс-Рено», останнім — Девід Култард.