Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Gillette» знайшов в Україні нове «обличчя»

9 жовтня, 2001 - 00:00

Ще в суботу вдень у польському місті Хожувi збірна України відчайдушно боролася з господарями. Гол нашого нападаючого Андрія Шевченка, що зрівняв рахунок, і природна непоступливість уельсців (честь країни, а точніше, регіона Великої Британії — для них, не пустий звук), які перемогли вдома білорусів, дозволили національній команді продовжити боротьбу за путівку на чемпіонат світу з футболу 2002 року.

А вже рано вранці в київському кафе «Планета-Спорт» вiдбулася знакова подія — Андрій Шевченко і представники компанії «Gillette» повідомили про початок співробітництва. Один із світових лідерів з виробництва споживчих товарів саме Андрія назвав своїм «обличчям», поки що на території України. Також компанія «Gillette», що має досвід роботи з ФІФА на чемпіонатах світу з 1970 року, оголосила про проголошення її офіційним партнером ЧС-2002 року в Японії і Кореї.

Те, що нападаючий італійського «Мілана» і на Апеннінах, і в національній збірній — безумовний лідер, це факт. Два сезони — він кращий форвард «Мілана», та до того ж кращий бомбардир італійської першості сезону 1999 — 2000 рр. і другий — сезону 2000 — 2001 рр. 9 м’ячів з 13-ти (!) української футбольної дружини у відбірковому циклі на рахунку легіонера з «Мiлану».

Що ж, Андрій Шевченко (до речі, в присутності десятків журналістів він заявив, що всі виручені кошти віддає на благодійницькі потреби в Україні) продовжує «працювати» на позитивний імідж України.

А журналістів, звичайно, цікавили насамперед спортивні плани Андрія, його оцінка суперника національної команди за іграми в плей-офф — збірної Німеччини. Футбольній надії всієї України цілком під силу стати «обличчям» «Gillette» не тільки в своїй країні, але в усьому світі.

Сергій МАХУН, «День»
Газета: 
Рубрика: