Дві персональні виставки відомого київського скульптора Світлани Карунської відбулися практично одна за одною — слідом за «Своєю кімнатою» в «Домі Миколи» відкрилася виставка в галереї «Ірена». Їй художниця дала назву «Capriccio misteriozo», що з безліччю обмовок можна перекласти як «Дивні химери». «Capriccio misteriozo» — передусім — шедевр експозиції, бездоганно вибудуваної, суцільної та елегантної. Настільки улюблені художницею «химери» — створіння, які живуть у раковинах, — присутні безумовно, але ніби на другому плані. Основну частину виставки склали бронзові «Рослини» та графічна серія «Чудесний сад» (до якої примикають і живописні варіації на ту ж саму тему на напівпрозорому папері, що зіграли роль вітражів у вікнах галереї). Скульптурна та графічна флора Світлани Карунської — створіння дивні, вишукані, тендітні й одночасно абсолютно беззахисні, які нагадують щось інопланетне або, принаймні, щось, що живе десь на дні океану. Можливі й інші асоціації — з арабським мистецтвом, а ще ближче — особливо графіка — з крітською та ранньою грецькою («Гомерівської епохи») керамікою, розписаною кольорами, схожими на візерунки, — або візерунками, схожими на квіти.