Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

I ТАКЕ БУВАЄ

13 травня, 2003 - 00:00

З моргу — на весілля

Житель Нової Зеландії, який помер незадовго до весілля своєї внучки, все-таки був присутній на церемонії одруження — в труні. Дідусь помер усього за два дні до весілля своєї улюбленої внучки Рейчел. Однак сім’я вирішила, що він все одно має взяти участь у знаменній події в житті Рейчел, і дідуся у відкритій труні принесли до церкви на церемонію одруження. Труна з дідусем стояла в кінці залу весь час, поки тривала церемонія. «Він просто був тут… і люди підходили, щоб вшанувати його пам’ять. Це дійсно допомогло всім нам. І особливо — бабусі, яка так хотіла, щоб дідусь був із нею», — сказала після весілля матір нареченої. Після весілля дідуся поховали. Як передає Ananova, крім Рейчел, у дідуся було ще 53 внуки і внучки від його 12-ти дітей та ще чотири правнуки.

Інтернет-шахраї

За 2002 рік у США більше 42 тисяч користувачів Інтернету стали жертвами мережевих шахраїв, а збиток від дій інтернет-шахраїв становив 54 мільйони доларів. Про це йдеться в дослідженні, яке було проведено американським Центром боротьби з інтернет-шахрайством, повідомляє Lenta.ru із посиланням на Washington Profile. За даними дослідників, 46 відсотків обдурених користувачів постраждали від дій організаторів фальшивих інтернет-аукціонів; в 31 випадку зі ста клієнти онлайн-магазинів не отримували товар, замовлений із передоплатою; 12 відсотків мережевих злочинів було пов’язано з крадіжкою інформації про кредитні картки. Найбільші збитки понесли довірливі користувачі, які «купилися» на так звані «нігерійські листи»: шахраї зверталися до потенційної жертви з пропозицією взяти участь в евакуації мільйонних багатств із Нігерії, а потім поділити здобич. Для того щоб отримати мільйони доларів, потрібно було тільки перерахувати на рахунок злочинців «скромний» внесок. У середньому кожен американець, який відгукнувся на подібну пропозицію, втратив 3800 доларів.

Жінки замість «вишибал»

За словами власників одного з нічних клубів у Німеччині, їм вдалося подвоїти притік відвідувачів і прибуток завдяки незвичайному рішенню: замість жахливого вигляду «вишибал» на вході до клубу поставили голих жінок. Таким способом менеджери кельнського клубу «Beatclub» вирішили боротися з хуліганами та порушниками спокою, які звичайно буянять, чекаючи своєї черги, щоб потрапити всередину. Один із місцевих затятих «клуберів» говорить: «Тепер стояти в черзі дуже навіть цікаво. Звичайно, коли вони (жінки) виходять на вулицю, щоб організувати чергу, їм доводиться накидати пальто, повідомляє korrespondent.com.ua. Але вони не застібаються, так що там є на що подивитися. Знаєте, це дуже відволікає ваші думки від всіх інших речей!». Жінки-«вишибалы» одягнуті тільки в чорні чоботи на високих каблуках і розкрите хутряне пальто. За словами однієї з них — 26-літньої Лінди, — ця робота їй подобається набагато більше, ніж попередня, де вона була танцівницею. «Доводиться спілкуватися з багатьма людьми, але ніяких проблем при цьому у мене ні разу не виникало!», — говорить вона. У свою чергу, керівник клубу стверджує, що за допомогою оголених «вишибал», їм вдається створити «позбавлену агресії атмосферу» в «Beatclub»

Марафони з візком

Незвичайне дослідження було проведено найбільшою в Британії мережею супермаркетів «Tesco» під час акції «Race for Life» («Заїзд життя»), метою якої був збір коштів для допомоги та лікування жінок, що страждали на такий важкий недуг, як рак. Під час проведеного опитування з’ясувалося, що чоловіки вважають, що справляються з візками в супермаркеті набагато краще за жінок. Три чверті опитаних чоловіків з усієї Британії визначили свої навички водіння візка як відмінні. При цьому тільки шестеро з десяти жінок поставили собі високу оцінку за водіння візка. Всього було опитано понад 800 чоловік. Крім того, за результатами дослідження, з’ясувалося, що британські покупці «проїжджають» на візках у супермаркетах близько 750 млн. км на рік. А за своє життя кожен із покупців мережі «Tesco» проїжджає на візку по торгових залах близько 3120 км, пише Ananova.

Підготував Юрій ЗЕЛІНСЬКИЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: