У шведському Гетеборзі харківському фотографу Борису Михайлову вручена премія Хассельблада за 2000 рік. Пан Михайлов став першим фотографом пострадянського простору, що удостоївся цієї нагороди. У 500 тис. шведських крон (біля $50 тис.) фонд Віктора Хассельблада оцінив «виразну художню розповідь про будні простих харківчан у період 60— 80-х років». Харківчанин Борис Михайлов набагато більше відомий на Заході, ніж в СНД. З’явившись у Європі в середині 80-х, він міцно вписався до світової художньої еліти. Наївним буде вважати, що успіх йому принесли тільки «будні простих харківчан». Вся справа у «виразній художній розповіді», під якою мається на увазі концептуальність михайлівських фотосесій.
Без серії Бориса Михайлова «Біля землі» (її виставляла московська галерея XL), відзнятої у Харкові на початку 90-х, не обійшлися і куратори виставки «How you look at it», що гастролює зараз по Європі. Історія європейської повсякденності — така тема виставки — виявилася б незавершеною без монохромних діарам харківського фотографа.
Із волі кураторів виставки фотографії Бориса Михайлова виявилися поруч із роботами письменників побуту Парижу 30-х років Брассаї й американських документалістів 60—70-х Дайан Арбас і Гарі Віногранда. Зістиковані михайлівські знімки на цьому фоні виглядають вироком самій ідеї осмисленого документування реальності. Фотограф знімав Харків, не дивлячись в об’єктив, тримаючи фотоапарат на рівні грудей. Відмовившись від авторства у виборі об’єкта зображення, Борис Михайлов перетворив зйомку в процес знищення звичної фотохудожності.