На ньому буде мати мовлення одна з найбільших у світі телекомпаній
MTV, яка працює вже у 85 країнах, але в Росії вона досі приймалася тільки
супутниковими антенами і у вигляді піратських ретрансляцій по кабельних
мережах.
Для кожного регіону планети MTV вигадує своє фірмове «меню»,
що враховує ментальність глядачів. От і для росіян передбачено істотну
адаптацію телепрограм, для чого компанія вступила в альянс із відомим російським
продюсером, президентом «БІЗ Ентерпрайзис» Борисом Зосимовим.
«MTV Росія» почне мовлення опівночі 26 вересня на каналі
ТелеЕкспо і 38 ДЦМ-каналі, а також у Санкт-Петербурзі на каналі 51 ДЦМ.
Вважають, що спочатку його зможуть приймати понад 10 млн. чоловік.
Спонсорує просування MTV на російський ринок іще один місіонер
західної поп-культури — компанія «Кока-кола». Немає сумніву, цей могутній
тандем дуже загострить конкурентну боротьбу в російському телепросторі
й може поставити його перед загрозою тотальної американізації.
За матеріалами інформагентств Анатолій
ЛЕМИШ, «День»
№182 24.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»