Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Лідери зазнали невдачі, а статисти використовують шанс

13 липня, 1999 - 00:00

Перемогу у Великій Британії на трасі Сільверстоун здобув пілот «Макларена» шотландець Девід Култхард, другим був ірландець Едді Ірвайн на «Феррарі», третім на «подіумі» був молодший Шумахер.

Основні претенденти на чемпіонський титул — Міка Хаккінен і Міхаель Шумахер — зазнали невдачі. Фін не зміг фінішувати через механічну поломку свого автомобіля, а німець врізався на своєму «Феррарі» у відбійник і з переломом ноги його було доставлено до місцевого шпиталю. Таким чином, у особистому заліку у Міки 40 очок, а у Міхаеля Шумахера й Ірвайна — по 32. «Феррарі» лідирує в Кубку конструкторів і на 2 очки випереджає «Макларен».

Култхард переміг — це не дивно. Дивно інше, що його «Макларен» доїхав до фінішу без пригод. Можливо, вплинуло те, що він змінив свого гоночного інженера. Тепер з ним працює Сергій Растропович, який до цього обслуговував команду «Ескудерія-Лада» в російській «Формулі-3». Як багато хто вважає, дебют російського інженера вийшов дуже вдалим на тлі боліда Хаккінена, у якого відвалюються колеса. Ірвайн посів друге місце на цій швидкісній трасі і по ходу перегонів його машина анітрохи не поступалася автомобілю фіна. Більш того, Кулхард вирвав у нього перемогу лише в боксах.

З іншого боку обстановка в самій команді явно загострилася і тепер незрозуміло, хто лідер — Шумахер чи Ірвайн — і хто на кого має тепер працювати. Шумахер після аварії вибув з перегонів на кілька тижнів (мінімум на два Гран-прі), а ірландець, імовірніше за все, обійде його в особистому заліку.

Олександр ГОНЧАРУК, «День»
Газета: 
Рубрика: