У програму було включено п’ять концертів для соло клавесина в супроводі флейти і скрипки (1741 р.). Крім того, в цій музиці дивовижним чином відображено портрети сучасників Рамо (також і реальні прототипи з-поміж музикантів того часу). Виконання Наталії Свириденко звичайно вирізняється максимальним заглибленням в епоху.
Особистість Свириденко унікальна, її по праву можна було б назвати українською Вандою Ландовською. Вона і викладає, і очолює єдине в Україні виробництво клавесинів. Вона також є організатором Товариства камерної опери та художнім керівником тріо імені Бортнянського. Пропагуючи старовинну музику, вона багато що робить уперше і часто не завдяки, а всупереч нашому часові, який дуже вже відрізняється від витонченої епохи бароко. Незабаром планується випуск серії компакт-дисків із записами Свириденко.
У другому відділенні також прозвучала кантата «Діана й Актеон». Цей твір — своєрідний раритет, його важко відшукати навіть у записі. Сюжет його міфологічний, до речі, він багато разів утілений у живописі. Мисливець Актеон побачив голу богиню полювання Діану, що купалася в лісовому ставку. Щоб покарати за таку зухвалість, Діана перетворила його на оленя, і згодом він був розтерзаний власними собаками. Кантата написана від імені оповідача (три арії з речитативами) в супроводі скрипки і клавесина. Молода співачка Олена Харачко вже зарекомендувала себе як вдумливий і майстерний інтерпретатор музики XVIII століття. Цього разу їй випало живописати голосом усі перипетії історії з невдалим мисливцем, а там діють і сатири, і янгол, і різноманітна лісова нечисть.
Ця концертна програма наблизила до сучасного слухача музику Рамо, яка не так уже й часто звучить нині. Запорукою цього був і високий рівень виконання, і вишукана програма.