Міхаель і Рубенс залишаються у Ferrari
Мовчазне «грюкання дверима» Баррікелло на адресу Ferrari на Гран Прі Австрії, коли Рубенс лише за сотню метрів до фінішу демонстративно пропустив уперед Міхаеля (при тому, що до цього Баррікелло половину гонки схиляв Жан Тодт) на цілий тиждень дало поживу для всіляких чуток про можливого наступника бразильця. Хоч і сам Шумахер називав Рубенса своїм найкращим напарником (те саме кілька років тому він казав і про Едді Ірвайна) й керівництво Ferrari давало своєму другому пілотові найпозитивніші оцінки, в повітрі запахло грозою. На майже вакантне місце встигли пересадити половину пелотону — від Култхард до Райкконена. Але Ferrari, як і годиться гарному акторові, витримала паузу. Щоб оголосити про те, що контракт з Баррікелло продовжено до кінця 2002. Ну а сам Шумахер залишається в команді аж до 2004. Причому, як заявив німець, 2004-го він аж ніяк не має наміру завершувати гоночну кар’єру. Що не дивно, якщо зважити на збільшення його зарплати на п’ять мільйонів доларів. Певно, Міхаель зібрався побити абсолютно всі рекорди Формули-1, зокрема й щодо довголіття на трасі.
У McLaren незадоволені Бернольді
Поул-позішн Девіда Култхарда було перекреслено вже на старті прогрівочного кола Гран Прі Монако після того, як у його боліда затих двигун. Девіду довелося стартувати з останнього місця, що в Монако, де обгони практично неможливі, дорівнює поразці. І треба ж було такому трапиться, що після старту перед ним опинився Arrows дебютанта Енріке Бернольді. Дві гонки назад на Гран Прі Іспанії Култхард через таку саму проблему з двигуном також стартував з останнього місця. Намагаючись надолужити упущене, він на першому ж повороті зіткнувся з Бернольді й вимушений був їхати до боксів на заміну переднього спойлера, втративши на цьому півхвилини. Цього разу Девід був більш спокійний, хоч далося йому це нелегко — три десятки кіл він намагався використати щонайменшу можливість для обгону, але зробити це без ризику повторного зіткнення виявилося неможливим, навіть при тому, що його McLaren був набагато швидшим. І все ж Култхард зміг трохи покращити своє турнірне становище. За рахунок численних сходів і надто пізнього піт-стопу (за десять кіл до кінця гонки) Култхард зміг фінішувати п’ятим. Але ось керівництво McLaren виявилося не таким витриманим. Після прес-конференції Рон Денніс накинувся на Енріке з різкою критикою за те, що той не пропускав більш швидкий болід. Проте офіційно Бернольді все робив у повній відповідності до правил, що і відзначив шеф Arrows Уокіншоу. У відповідь Том порадив Деннісу замість загроз чужим гонщикам зайнятися надійністю своїх болідів.