Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ОЦЕ ТАК!

19 серпня, 2009 - 00:00

Тещін міст

У Запоріжжі скоро з’явиться нова визначна пам’ятка: буде побудовано «Міст до тещі та свекрухи», повідомляє Інтерфакс-Україна. Архітектурна композиція у вигляді альтанки посеред озера буде зведена в парку Вознесенівський, до якої веде кований місток. Оригінальну назву для композиції запропонував мер міста Євген Карташов. На його думку, альтанка на озері стане улюбленим місцем молодят і закоханих пар, які зможуть там «віддати данину любові й поваги своїм матерям». Поруч із «Мостом до тещі та свекрухи» мер Запоріжжя запропонував розбити «Алею закоханих», де кожна сім’я зможе посадити саджанець. Новий міст відкриють до Дня міста, який щорічно відзначається 14 жовтня. Нагадаємо, цього року Запоріжжю виповнюється 239 років. Будівництво мосту і альтанки відбуватиметься силами комунальних підприємств Запоріжжя. Крім того, мерія чекає на допомогу від меценатів.

Музей... ковбасці

У суботу в Берліні відкриється незвичайний музей популярного німецького фаст-фуду — смаженої ковбаски каррі (Currywurst по-німецькому), повідомили РІА «Новости». І хоча новий музей невеликий (в ньому лише два зали, розділені перегородками), але дизайнери старалися на славу. Зі стелі звисають величезні яскраво-червоні «краплі кетчупу», більше схожі на боксерські груші, зал прикрашає весела сосиска, обійнявшись із поролоновим «картофелем-фрі» в людський зріст, а сісти відвідувачі можуть на диван, який також зроблено у формі ковбаски. Крім цього, в музеї можна подивитися фільм про те, як роблять ковбаски, понюхати різноманітні спеції і пограти в забавну комп’ютерну гру, де гравцю пропонується на швидкість «приготувати» сосиску для клієнта. Як повідомила представник прес-служби музею, для німців, особливо, для берлінців, ця страва — своєрідний фетиш, адже щорічно в Німеччині продається близько 800 мільйонів порцій ковбасок каррі, в тому числі близько 70-ти мільйонів — у Берліні. Та й кожен іноземець неодмінно хоче спробувати «німецькі ковбаски», одним із різновидів яких і є каррі. Винахідником «ковбаски каррі» в Німеччині вважають Херту Хойвер — власницю вуличної закусочної в районі Західного Берліну Шарлоттенбург. Хойвер почала готувати цю страву в 1949 році, а в 1959 запатентувала винайдений соус, давши йому назву «Chilliup». Із 2003 року на місці колишньої закусочної висить меморіальна дошка на честь знаменитої винахідниці та її соусу. Зараз у німецькому інтернеті можна знайти безліч рецептів приготування ковбаски — з цибулею, медом, соєвим соусом, помідорами, оцтом та іншими інгредієнтами. Ковбаса може бути звичайною або закрученою в спіраль на баварський манер, із різноманітними добавками, але головне — томатний соус із каррі — залишається незмінним.

Чотири зірки за один євроцент

Готель у місті Кварто д’Альтіно, провінція Венеції, через помилку продав номери за один євроцент, повідомляє Associated Press. Пропозиція провести «романтичний уїк-енд» у чотирьохзірковому готелі Crowne Plaza лише за один євроцент з’явилася декілька днів тому на інтернет-сайті мережі Intercontinental Hotels Group, до якої входить готель у Кварто д’Альтіно. За декілька годин готель отримав заявки від 228 осіб, які загалом вирішили провести в Crowne Plaza 1400 ночей, забронювавши номери за суперпропозицією до 2010 року. Готель планував продавати номери на «романтичний уїк-енд» за схемою «дві ночі за ціною однієї». У Crowne Plaza в Кварто д’Альтіно, розташованій за 25 км від Венеції, 151 номер стандартною вартістю від 90 до 150 євро. Зі слів представників адміністрації готелю, виявивши на сайті пропозицію «дві ночі на вихідні за один євроцент», вони спочатку вирішили, що зазнали атаки хакерів. Однак потім з’ясувалося, що мова йде про помилку, допущену співробітниками мережі Intercontinental Hotels Group, штаб-квартира якої знаходиться в Атланті, США. Керівництво Intercontinental Hotels Group визнало помилку свого співробітника і оголосило, що всі підтверджені замовлення на бронювання номерів по одному євроценту залишаються в силі. Збиток готелю від «суперакції» складе не менше як 90 тисяч євро.

Газета: 
Рубрика: