Харківському театру «Прекрасні квіти» лише п’ять років. На київській сцені він уперше з’явився на ГОГОЛЬ-ФЕСТІ й одразу ж підкорив досвідчену публіку цього креативного фестивалю. А днями виставою «DRAKULA», що відбулася під бурхливі оплески переповненого залу, стартував всеукраїнський «DRAKULA-ТУР», організований новоствореним агентством «ПРОпродакшн Україна», яке очолює продюсер і режисер Сергій Проскурня. Він відомий не лише своїми численними мегапроектами, серед яких театральний фестиваль «Березілля» і «Гранди мистецтв», що нині відійшли в історію, однак неймовірно популярні, але і своєю глибокою прихильністю до коріння української культури й українського театру. І бажанням його розвивати і популяризувати.
Вистава «DRAKULA» захоплює з першої хвилини. Не стільки своєю оповідно-пізнавальною складовою, скільки високим професіоналізмом акторів, які віртуозно володіють своїм тілом і майстерно створюють дзвінку емоцію мовою пластики. Планка створюваних виконавцями образів настільки висока і рівна, що важко виділити когось із цього дивного акторського ансамблю. Артем Вусик, який грає роль божевільного пацієнта, водночас є режисером-постановником цього дійства, повний ідей і вигадувань, які з задоволенням втілюють його соратники по сцені — Сергій Бабкін (Дракула), Ігор Ключник (Джонатан Харкер), Сніжана Бабкіна (Міна), Оксана Черкашина (Люсі) і Денис Чмельов (доктор Ван Хелсінг).
Уся вистава, по суті — філігранно скроєний ланцюг пластичних етюдів, таких знайомих будь-якому студентові театрального вишу. Пластика — незмінний інструмент в історії театру — від давньогрецький хорів, через комедію дель-арте, до відомих вахтанговських сценок, які, вигадані майстром, так прикрасили «довгожительку» «Принцесу Турандот». Концепція театру «Прекрасні квіти» — гімн пластиці, за повної відмови від слова. І вона спрацьовує, нагнітаючи емоції глядацької зали до межі.
Сценографія вистави, не володіючи потужними фінансовими потоками, продумана однак до дрібниць і дуже органічна. Це безумовна заслуга художника Ольги Тарути-Прасолової. Як і гра світла, створена Володимиром Мінаковим.
Київський старт всеукраїнського туру, на мій погляд, більш ніж вдалий. А тепер театральні відкриття чекають на глядачів Кременчука, Кіровограда, Черкас і ще 33 міст. Упевнена, театрали цих міст не пошкодують про витрачений час.