Голова корпорації Raytheon Білл Суонсон упорядкував буклет із 33 коротких життєвих спостережень. Це збірник багаторічного досвіду керівної роботи, яким автор хоче поділитися зі своїми колегами-начальниками, пише NEWSru.com. За словами Суонсона, серед 33 правил, яких було надруковано 250 тисяч примірників, одне працює завжди: «Людина, яка люб’язна з вами, але брутальна з офіціантом або взагалі з іншими людьми, — це нехороша людина». Суонсон каже, що вперше помітив це давно, ще в 1970-х роках. Одного разу він обідав із людиною, яка почала ображати офіціанта через те, що в ресторані не знайшлося конкретної марки вина. «Стережіться людей, у яких система цінностей змінюється залежно від ситуації, які можуть «вмикати та вимикати» свій шарм залежно від статусу людини, з якою вони спілкуються», — каже він, додаючи: «Особливо обережні будьте з тими, хто брутально поводиться з підлеглими людьми».
Один із засновників популярної американської мережі булочних Au Bon Pain Рон Шейч, нині голова компанії Panera Bread, розповідає, що одного разу він проводив співбесіду з кандидатом на посаду головного юрисконсульта. Жінка була дуже мила з Шейчем, однак перетворилася на неймовірну грубіянку по відношенню до людини, яка прибирала зі столу. На роботу він її не взяв.
Шейч каже, що щоразу, коли в Panera Bread розглядають кандидатів на керівні посади, він цікавиться у своєї секретарки Лаури Парізі, як ці кандидати з нею розмовляли, оскільки деякі претенденти «нахабні, егоцентричні та брутальні».
Директор компанії Witness Systems Дейв Гуд особисто пересвідчився в дієвості цього правила, коли під час переговорів офіціантка перекинула келих червоного вина на дорогий костюм іншого директора. Той заспокоїв дівчину і навіть пожартував, мовляв, «душ він сьогодні ще не приймав». Через кілька днів, коли переговори зайшли в глухий кут, той директор зміг вирішити всі протиріччя.
Гуд вважає, що начальники, які накидаються на офіціантів, начебто кажуть: «Я кращий! Я розумніший!». «Такі люди не йдуть назустріч», — пояснює він. Люди розглядають офіціантів як своїх тимчасових працівників. Тому те, як начальники поводяться з офіціантами, показує, як вони поводяться й зі своїми працівниками, розповідає директор компанії Sara Lee Бренда Барнс, яка запевняє, що є вимогливим начальником, однак ніколи не підвищує голосу і не принижує співробітників. «Той факт, що я сиджу в кріслі керівника, не робить мене кращою за будь-якого робітника на будівництві», — зазначає вона. «Якщо ви поводитеся з офіціантом або з підлеглим, як зі сміттям, не думаю, що він старатиметься робити свою роботу», — додає вона.