Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Рекламні провокації

1 лютого, 2006 - 00:00

Більшість кінопрем’єр обмежується афішами, роликами в кінотеатрах, трейлерами в iнтернеті та статтями в газетах. Але деякі продюсери на цьому не зупиняються. Аби підігріти інтерес до своєї картини, вони готові йти на все і витрачати будь-які гроші, пише «Московский комсомолец».

«УБИТИ БІЛЛА. ЧАСТИНА ДРУГА» (2004)

Про що кіно: розправившись у першому фільмі «Убити Білла» з двома колишніми колегами, Наречена продовжує мстити. Їй залишилося розквитатися ще з двома зрадниками, після чого, нарешті, виконати найголовнішу мету свого життя — убити Білла. Рекламний хід: у першій частині дилогії Наречена (Ума Турман) їздила на жовтому автомобілі з написом « ***Wagon» («Шмаровозка»). У другій частині цього автомобіля вже немає, оскільки в оригінальному сценарії був епізод, який до картини, однак, що не потрапив, де ця машина вибухає. Проте для реклами «Убити Білла. Фільм другий» режисер Квентін Тарантіно використав саме «*** Wagon». Усі півроку, які розділяли покази першої та другої частини, Тарантіно їздив на цій машині вулицями Лос-Анджелеса, щоб нагадувати всім про майбутню прем’єру. Він навіть паркував її не в гаражі, а біля воріт свого будинку, щоб автомобіль був завжди на виду.

Результати: сумарні касові збори обох частин перевищили 330 мільйонів доларів.

«І ЦІЛОГО СВІТУ МАЛО» (1999)

Про що кіно: черговий, дев’ятнадцятий за рахунком фільм із кіносеріалу про агента 007. Терористи викрадають доньку англійського бізнесмена, який будував нафтопровід із Азербайджану через Туреччину в обхід Вірменії, Ірану та Іраку. Її батько звертається за допомогою до МІ-6, внаслідок чого дівчині вдається втекти, а сам він гине від рук терористів. Перед Джеймсом Бондом стоїть непросте завдання — оберігати дівчину і заодно з’ясувати, хто може стояти за такими зухвалими злочинами.

Рекламний хід: для реклами фільму продюсери найняли літаки, які кілька тижнів кружляли над усією Америкою і вимальовували в небі величезні цифри «007». Такий піар-хід було використано творцями бондіани вперше і поки востаннє. Справа в тому, що кіностудію закидали гнівними листами батьки, чиї маленькі діти після такої реклами почали проситися піти на цей фільм.

Результати: фільм став одним із найкасовіших із бондіани, заробивши 390 мільйонів доларів.

«ВІДЬМА З БЛЕР» (1999)

Про що кіно: у жовтні 1994 року три студенти-кінематографісти зникли в лісах штату Меріленд, де знімали курсовий проект — документальний фільм, в основу якого покладено місцеву легенду про відьму з Блер. Роком пізніше відзнятий ними матеріал було знайдено і змонтовано у фільм.

Рекламний хід: під час рекламної кампанії цього фільму продюсери стверджували, що вся документальна хроніка — реальна і справді була ними знайдена. Примітно, що актори, які знялися у фільмі, знали про те, що жодної плівки немає взагалі, але вірили в легенду про відьму з Блер. Для додаткового ажіотажу на деяких афішах після імен виконавців головних ролей було написано: «Пропали безвісти. Вважаються загиблими».

Результати: завдяки своїм касовим зборам фільм «Відьма з Блер» потрапив до Книги рекордів Гіннесса: при бюджеті у 22 тисячі доларів він зібрав касу в 240 мільйонів доларів.

Газета: 
Рубрика: