Старт виграли пілоти «West-Макларен Мерседес». Шумахер-старший забарився, Вільньов просто проспав, а лідери, скориставшись шириною треку, здійснили хвацький маневр і опинилися попереду. Причому Хаккінен уже на другому колі встановив кращий час — 1.21,938 і, здавалося, «Макларени» нарешті у Монці, на трасі за п’ятнадцять кілометрів від Мілана, винагородять себе за всі попередні помилки й знову зуміють відірватися від настирливих «Феррарі», які переслідують їх по п’ятах.
Але, як виявилося, ця перевага носила тимчасовий характер і, починаючи з 46-го кола (а всього їх було 53), фінна, коли у нього виникли проблеми з гальмами, по черзі стали обходити спочатку його головний суперник Міхаель Шумахер, його напарник Едді Ірвайн і Ральф Шумахер, котрий рвонувся за братом. «Феррарі» мчали до свого другого в цьому сезоні дубля.
Міхаель і Міка за дві гонки до кінця чемпіонату тепер мають у своєму активі по 80 очок, а «Феррарі» відстає від
«West-Макларен Мерседес» у Кубку конструкторів усього на 10 пунктів, що обіцяє захоплюючу боротьбу на фініші сезону.
На прес-конференції Міхаель Шумахер, переможець на легендарній трасі у Монці, яка цими днями святкувала 600-те Гран-прі, свою затримку на старті пояснив тим, що у нього провернулися колеса і він згаяв багато часу. На запитання журналістів, як йому вдалося випередити своїх основних конкурентів, відповів так: «Хаккінен дозволив Култхарду обігнати себе, і той відразу помчав уперед. Водночас з’явилася величезна хмара диму від мотора, що вибухнув, у Шиндзі Накано, після чого за умов практично нульової видимості ми з Міка сповільнилися, а він ще, до того ж, вискочив на траву. У той момент я, як мовиться, і прослизнув першим у хвіртку, яку Хаккінен намагався зачинити буквально перед моїм носом. Крім того, я радий за напарника Ірвайна, котрий став другим, і природно, за молодшого братика, котрий фінішував третім».
№177 17.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»