Першу в Україні швидкісну моторну яхту проекту Best-19 з алюмінієво-магнієвого сплаву побудували на Миколаївській малотоннажній верфі. Яхту, презентація якої відбулася нещодавно в міському яхт- клубі, призначено для річкового та прибережного морського круїзного плавання.
Майже 20-метрова яхта розвиває дуже пристойну для подібних суден швидкість — близько 30 вузлів. Дальність плавання становить приблизно 360 миль (670 км), автономність плавання — до 10 діб, з урахуванням того, що яхту забезпечено водоопріснюючою установкою.
Яхту обладнано найсучаснішими приладами управління, в тому числі антеною супутникової навігації, радіонавігаційною апаратурою, магнітним компасом, лагом, ехолотом та іншими пристроями, які зроблять круїз приємним і безпечним.
Власне, все на яхті зроблене з підвищеною комфортністю як для екіпажу, який складається з трьох осіб, так і для п’яти пасажирів. Вони можуть розміститися в чотирьох двомісних каютах, оформлених, до речі, за останнім словом дизайнерського мистецтва.
Меблі з червоного дерева, люстерка, світильники, системи кондиціонування повітря, шафи, сейф для зберігання зброї, санвузли, душові і навіть сауна, — це далеко не всі зручності, які є на цій супер’яхті. Камбуз також оснащено, як треба — є і електроплита на чотири конфорки, і мікрохвильова піч. А в салоні, окрім телевізора, музичного центру та інших красивих речей, — домашній кінотеатр і кригогенератор.
Це перша такого класу яхта, яку побудовано на верфі, однак, як сказав заступник голови правління акціонерного товариства Володимир Яковлєв, на підприємстві вже є два замовлення на «Best» від зарубіжних бізнесменів. Проте її спорудженням цікавиться значно більше людей. Вартість такого престижного судна в залежності від комплектації — від 800 тисяч до 1 млн. 200 тисяч у. о. Незабаром перша швидкісна моторна яхта відправиться до Росії в розпорядження законного власника.
Великі надії адміністрація верфі покладає на розвиток комерційно-промислового напрямку, тобто на будівництво ботів, буксирів та суден спеціального призначення.
Миколаївська верф малотоннажного суднобудування, наприклад, бере участь у відродженні спеціалізованого флоту України. «Першою ластівкою» став великий гідрографічний катер проекту БГД-180, який цієї весни було передано замовникові — Державному управлінню «Гідрографія». Це перше судно з чотирьох, призначених для проведення гідрографічних досліджень, обслуговування буїв, маяків і іншого навігаційного обладнання. Передбачається, що судна цієї серії обслуговуватимуть Миколаїв, Керч, Одесу, Севастополь. Зараз розпочато спорудження другого гідрографічного катера.