-
По суті, «Марш рівності» мав суто символічний характер. Він проводився в умовах суворої конспірації. Про місце проведення мирної ходи стало відомо буквально за годину до її початку, близько 9 ранку. Вже о цій порі на місці проведення зібрання перебували десятки працівників «Беркуту», які оточили алею перед кіностудією Довженка щільним кордоном по всьому периметру.
-
По суті, «Марш рівності» мав суто символічний характер. Він проводився в умовах суворої конспірації. Про місце проведення мирної ходи стало відомо буквально за годину до її початку, близько 9 ранку. Вже о цій порі на місці проведення зібрання перебували десятки працівників «Беркуту», які оточили алею перед кіностудією Довженка щільним кордоном по всьому периметру.
-
По суті, «Марш рівності» мав суто символічний характер. Він проводився в умовах суворої конспірації. Про місце проведення мирної ходи стало відомо буквально за годину до її початку, близько 9 ранку. Вже о цій порі на місці проведення зібрання перебували десятки працівників «Беркуту», які оточили алею перед кіностудією Довженка щільним кордоном по всьому периметру.
-
По суті, «Марш рівності» мав суто символічний характер. Він проводився в умовах суворої конспірації. Про місце проведення мирної ходи стало відомо буквально за годину до її початку, близько 9 ранку. Вже о цій порі на місці проведення зібрання перебували десятки працівників «Беркуту», які оточили алею перед кіностудією Довженка щільним кордоном по всьому периметру.
-
По суті, «Марш рівності» мав суто символічний характер. Він проводився в умовах суворої конспірації. Про місце проведення мирної ходи стало відомо буквально за годину до її початку, близько 9 ранку. Вже о цій порі на місці проведення зібрання перебували десятки працівників «Беркуту», які оточили алею перед кіностудією Довженка щільним кордоном по всьому периметру.
-
Фігури в уніформі виднілися навіть серед посаджених Довженком яблук. Судячи з усього, міліція до цього заходу готувалася серйозно.
-
Так само з 9 ранку, трохи далі вздовж проспекту Перемоги, біля пам’ятника Пушкіну, формувався контр-мітинг, який був доволі неоднорідним. Окрім прихожан Московського патріархату і людей, які називали себе представниками організації «Батьківський комітет», тут були присутні фігури вже, на жаль, традиційні для українських мирних зібрань – міцної статури, у чорних спортивних костюмах та кепках. Колоритність не дозволяє переплутати їх із іншими учасниками мітингу.
-
Так само з 9 ранку, трохи далі вздовж проспекту Перемоги, біля пам’ятника Пушкіну, формувався контр-мітинг, який був доволі неоднорідним. Окрім прихожан Московського патріархату і людей, які називали себе представниками організації «Батьківський комітет», тут були присутні фігури вже, на жаль, традиційні для українських мирних зібрань – міцної статури, у чорних спортивних костюмах та кепках. Колоритність не дозволяє переплутати їх із іншими учасниками мітингу.
-
Міліція також швидко ідентифікувала цих хлопців…
-
Міліція також швидко ідентифікувала цих хлопців…
-
…. оточила в кільце та відтіснила.
-
Організаторів та учасників параду доставили на місце організовано, спеціальними мікроавтобусами. Їх зустрічали загони Беркуту, яких стягнули до місця прибуття учасників.
-
Організаторів та учасників параду доставили на місце організовано, спеціальними мікроавтобусами. Їх зустрічали загони Беркуту, яких стягнули до місця прибуття учасників.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Серед учасників мирної ходи було чимало іноземців, зокрема, громадян Німеччини, які, за їх власними словами, в якості волонтерів приїхали підтримати українську ЛГБТ-спільноту.
-
Організатор ходи Володимир Науменко каже, що до судової заборони у мітингу планувалася участь 500 осіб. Після того як довелося змінити місце проведення, а також стало зрозуміло, що для доставки учасників потрібне спеціальний транспорт, розраховували на 200 осіб. Зрештою, у самій ході, за підрахунками громадських спостерігачів, взяло участь 60 осіб.
-
На акції були присутні також дві групи моніторів, які стежили за дотриманням всіма учасниками подій національного законодавства та міжнародних стандартів у галузі свободи мирних зібрань. Одна з них була сформована міжнародною організацією Amnesty International та складалася як з українців, так і з представників інших держав. Друга - це учасники групи громадського спостереження «ОЗОН». Всього були присутні близько півтора десятка спостерігачів. Незабаром вони оприлюднять висновки своїх спостережень.
-
Буквально за хвилину після того як був зроблений знімок, цього молодика, який намагатиметься завадити проведенню маршу, кинуть до автозаку.
-
Він стане першим із громадян, затриманих в ході проведення мітингу.
-
Цей чоловік також за хвилину опиниться в автозаку.
-
Так само як знайомі нам ще із самого ранку спортивні хлопці.
-
Цей чоловік – також.
-
Цей чоловік – також.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Тим часом з іншого боку міліція затримувала учасників «православного» контр-мітингу.
-
Сама хода не тривала навіть години. Після того як учасники зібрання пройшли повз ворота кіностудії, біля них у кілька рядів вишикувався «Беркут». За воротами на учасників гей-прайду вже чекали автобуси.
-
Сама хода не тривала навіть години. Після того як учасники зібрання пройшли повз ворота кіностудії, біля них у кілька рядів вишикувався «Беркут». За воротами на учасників гей-прайду вже чекали автобуси.
-
Сама хода не тривала навіть години. Після того як учасники зібрання пройшли повз ворота кіностудії, біля них у кілька рядів вишикувався «Беркут». За воротами на учасників гей-прайду вже чекали автобуси.
-
Сама хода не тривала навіть години. Після того як учасники зібрання пройшли повз ворота кіностудії, біля них у кілька рядів вишикувався «Беркут». За воротами на учасників гей-прайду вже чекали автобуси.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
На цьому «Марш рівності» завершився, але декому не хотілося розходитися. Поки учасники гей-прайду залишали місце події, за межами міліцейського кордону продовжували мітингувати - з іконами, хрестами, хоругвами, портретами царя Миколи ІІ та двоголовими орлами.
-
Отець Георгій, представник Московського патріархату (у рясі ліворуч), повідомив нам у коментарі, що люди, які намагалися завадити проведенню ходи, є провокаторами. «А імперіалістичний прапор – ваш? Це ваші прихожани тримають?» «Це хіба імперіалістичний? – відповідає о.Георгій. – Це російський прапор, це прапор царської Росії.»
-
Отець Георгій, представник Московського патріархату (у рясі ліворуч), повідомив нам у коментарі, що люди, які намагалися завадити проведенню ходи, є провокаторами. «А імперіалістичний прапор – ваш? Це ваші прихожани тримають?» «Це хіба імперіалістичний? – відповідає о.Георгій. – Це російський прапор, це прапор царської Росії.»
-
Хоча і самі отці, й інші віряни час від часу не без агресії намагалися прорвати міліцейський кордон.
-
Були серед «захисників традиційних цінностей» й такі особи – в камуфляжній формі, зі шкіряними плітками. На запитання, яку структуру вони представляють, відповідали лаконічно: «Я – православний».
-
«Казак» : «Зараз для нас головне – зупинити п…дарів».
-
Контр-мітинг розташувався з обох боків проспекту Перемоги.
-
Збір підписів за заборону гей-прайду серед учасників контр-мітингу.
-
Проти «Маршу рівності» протестували й ось такі особи, зовні дуже схожі на неонацистів. Щоправда, вони не викрикували жодних гасел та не повідомляли публічно про свою позицію.
-
Проти «Маршу рівності» протестували й ось такі особи, зовні дуже схожі на неонацистів. Щоправда, вони не викрикували жодних гасел та не повідомляли публічно про свою позицію.
-
Трохи із запізненням прибула колона ВО «Свободи», представники якої напередодні пообіцяли стежити, чи буде виконано рішення суду про заборону проведення гей-прайду в центрі міста.
-
Трохи із запізненням прибула колона ВО «Свободи», представники якої напередодні пообіцяли стежити, чи буде виконано рішення суду про заборону проведення гей-прайду в центрі міста.
-
До речі, цікаво, що, попри наелектризованість ситуації та агресивну атмосферу, жодних конфліктів між представниками Московського патріархату та ВО «Свобода» не виникло. Окрім із ненавистю вимовленого в спину колоні слова «бандеровци». Все ж таки є сфери, де ці дві сили – союзники. Питання тільки в тому, чи ставлення до ЛГБТ-спільноти - єдина «точка дотику».
-
До речі, цікаво, що, попри наелектризованість ситуації та агресивну атмосферу, жодних конфліктів між представниками Московського патріархату та ВО «Свобода» не виникло. Окрім із ненавистю вимовленого в спину колоні слова «бандеровци». Все ж таки є сфери, де ці дві сили – союзники. Питання тільки в тому, чи ставлення до ЛГБТ-спільноти - єдина «точка дотику».
-
До речі, цікаво, що, попри наелектризованість ситуації та агресивну атмосферу, жодних конфліктів між представниками Московського патріархату та ВО «Свобода» не виникло. Окрім із ненавистю вимовленого в спину колоні слова «бандеровци». Все ж таки є сфери, де ці дві сили – союзники. Питання тільки в тому, чи ставлення до ЛГБТ-спільноти - єдина «точка дотику».
-
До речі, цікаво, що, попри наелектризованість ситуації та агресивну атмосферу, жодних конфліктів між представниками Московського патріархату та ВО «Свобода» не виникло. Окрім із ненавистю вимовленого в спину колоні слова «бандеровци». Все ж таки є сфери, де ці дві сили – союзники. Питання тільки в тому, чи ставлення до ЛГБТ-спільноти - єдина «точка дотику».
-
За версією нардепа Андрія Іллєнка, «ми перемогли». ВО «Свобода» вважає, що гей-прайд провести не вдалося. Після проголошеної перед переважно малолітніми активістами перемоги та проспіваного гімну «свободівці» розійшлися.
-
А от учасники православного зібрання ще довго не розходилися, співаючи псалми та звинувачуючи працівників міліції в підтримці ЛГБТ-спільноти та обіцяючи прокляття їм та їхнім дітям.
Сьогодні вранці в Києві біля кіностудії імені О.Довженка відбувся гей-прайд – подія, наближення якої збурювало українське суспільство протягом останнього часу та яку організаторам через судову заборону в останній момент довелося перенести подалі від центру міста. Вже за кілька тижнів до проведення «Маршу рівності» в інтернеті почали з’являтися заклики зірвати його. Переважно їх авторами були так звані «захисники віри та традиційних цінностей», які борються за «святу Русь» та «звільнення від гріха». Одне з таких повідомлень на веб-сайті спільноти, що виступає проти нелегальної імміграції, закликає брати арматуру, ланцюги та цеглу і – в бій. Про свій намір перешкодити проведенню гей-прайду заявило й ВО «Свобода» - єдина політична сила (наголосимо - парламентська), яка зробила подібну заяву. Значно менше виявилося тих, хто висловив свою підтримку «Маршу рівності», бодай із міркувань гуманності та з метою запобігти радикальному розвитку подій. Серед політиків таких не виявилося взагалі. Точніше, за словами одного зі співорганізаторів, підтримка окремими нардепами висловлювалася – але принципово непублічно. Стан українського суспільства наразі залишається таким, який не дозволяє політикам відкриті висловлювання з цього приводу. Розмов навколо ЛГБТ-спільноти взагалі намагаються уникати. Вже не кажучи про те, що в разі належності до секменшини та готовності публічно про це заявити, будь-хто може бути позбавлений шансу виграти будь-які вибори (на відміну від, скажімо, меру Берліну, який відкрито говорить про свою належність до гомосексуалів). Хоча – і це, мабуть, є ключовим аспектом у цій історії – ідеться не про сексуальні симпатії чи антипатії, а про річ дуже прагматичну – законодавство. Антидискримінаційна політика, в тому числі й відносно ЛГБТ-спільноти, задекларована і в національному законодавстві, і в численних міжнародних актах, імплементованих Україною. І ймовірно, саме цих – правових – цінностей в Україні не бажають бачити представники Московського патріархату та інших інституцій, організацій та угрупувань, які готові до радикальних дій зокрема щодо «Маршу рівності».